שלוש המלצות לקראת פסטיבל הג'אז

מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז בים האדום תתקיים בסוף השבוע הקרוב באולמות בתי המלון באילת, הנה כמה טעימות של שלושה הרכבים שיופיעו בפסטיבל.

שלישיית מוג'דר דניאלסון פרסקו – שלושה מוזיקאים, האחד פולני, השני שוודי והאחרון ישראלי. מוזיקה מגובשת ומעובדת אך פשוטה, קשה לקבע אותה לסגנון מסויים, זה לא ג'אז, זה לא אתני ובטח לא פופ. המוזיקה לירית ועמוקה והדו שיח בין הנגנים מרתק.

______________________________________________

אסקלנדרום – שישית נגנים מארגנטינה, הרכב שהקים הנכד של פיאצולה – המתופף דניאל "פיפי" פיאצולה, ואכן מרגישים את הטנגו ומגוון של מקצבים לטינים במוזיקה הזו. אך מצד שני המוזיקה מודרנית ומשלבת פיוזן והאונגארד. עיבודים יוצאי דופן לשלישיית הנשפנים וכלי הקשה.

______________________________________________

רביעיית סטיב שיהאן – אומן כלי ההקשה סטיב שיהאן מוביל את ההרכב לטיול מסביב לעולם דרך המוזיקה. אפשר לשמוע ניחוחות איראנים וטורקים במוזיקה וגם מרוקאים ואפריקאים. מוזיקה שורשית ועתיקה ומלאת אנרגיה ואדרנלין.

______________________________________________

עוד יופיעו בפסטיבל: אירית דקל ואלדד ציטרין, חמישיית אורי גורביץ', חמישיית אוריאל הרמן, חמישיית חואן כרמונה ולארי קוריאל, לואיזה סוברל, ענץ פורט ועמוס הופמן ורביעיית סמואל יירגה. יש גם כיתות אמן, ובנוסף יתקיימו ג'אמים פתוחים לקהל, מידי לילה במועדון המייקס פלייס.

הפסטיבל יתקיים בסוף השבוע הקרוב, חמישי עד שבת 6-8 בפברואר. מחירי הכרטיסים נעים בין 125-150 ש"ח וזמינים לרכישה באמצעות אבנטים – *9066 או באתר האינטרנט.

כתיבת תגובה