רמי פורטיס חוזר לבמה. מהיום אימרו: רמי הולוגרמי

שלושה שבועות חלפו מאז הופיע פורטיס בנשף פורים בבארבי. להזכירכם, לאחר כשעה ורבע של הופעה פורטיס חש ברע וההופעה הופסקה, הוא פונה לבית החולים ולמחרת עבר צינתור.

פורטיס בנשף פורים בבארבי (צילום: שרון עובדיה)

פורטיס בנשף פורים בבארבי (צילום: שרון עובדיה)

היום (ב') הודיע פורטיס כי הוא חוזר להופיע, וגם מצייד את עצמו בשם במה חדש – רמי הולוגרמי: "שלום חברים וחברות, לאחר שהדאגתי את הקהל הרב שבא להאזין לנו ומסתבר שגם רבים אחרים, אני רוצה לספר לכם אני מרגיש טוב טוב מטוב. פרופסור שמואל בנאי היקר אישר זאת  ולכן מותר לי לשוב ולהתלהב מהלב יחד עם כולכם. אני רוצה להודות לכל האנשים הטובים שדאגו לשלומי ואיחלו לי בריאות, אתם יקרים לי כמו משפחה גדולה אשר מנגנת אצלי בנשמה את המוזיקה אשר ממשיכה לרטוט בלב של כולנו. שלכם באהבה, רמיהולוגרמי".

אז רמי הולוגרמי חוזר למועדון הבארבי ב 5 באפריל (מופע עמידה) וב-1 ביוני יופיע באמפי שוני עם אורחים מיוחדים (מופע ישיבה)

גלריית תמונות מנשף פורים בבארבי | פורטיס בפייסבוק

להשאיר תגובה

